vorige
volgende

B2B e-commerce software

Geschikt voor groothandels en fabrikanten

Als groothandel of fabrikant heeft u andere bedrijfsprocessen, wensen en doelen dan een gemiddelde webshop. Dit begrijpen wij en daarom is ons systeem geoptimaliseerd voor de B2B branche.
U werkt efficiënter als u gebruik maakt van onze B2B e-commerce software.

Alle modules en mogelijkheden van ons B2C e-commerce systeem zijn beschikbaar voor uw webshop. Bovendien is maatwerk mogelijk, specifiek gericht op optimaliseren van uw bedrijfsprocessen.

Efficiënter werken
U bespaart tijd en geld als u online offertes en orders kunt afhandelen. Er is minder administratief werk nodig en er worden minder fouten gemaakt. Wij stemmen de software volledig af op uw bedrijfsproces.

Betere service en informatie voorziening
Een webshop is dag en nacht beschikbaar. Uw klanten bestellen wanneer het hun uitkomt. Een online webshop zorgt ervoor dat bezoekers sneller informatie vinden en eenvoudiger kunnen bestellen.

Volledig assortiment
U kunt uw volledige assortiment online beschikbaar stellen. Doorgaans plaatsen klanten online grotere orders, dus u vergroot de kans op meer omzet.

Geïntegreerd winkelmandje
Bezoekers bestellen eenvoudig en snel online door het geïntegreerde winkelmandje. Bovendien worden prijzen realtime bijgewerkt en is er een constante controle op de voorraad. Zo komen bezoekers nooit voor verrassingen te staan.

Koppeling met betaalproviders
Er kan een koppeling gemaakt worden met bekende grote Nederlandse betaalproviders. Denk aan Buckaroo, Ingenico, Sisow, Adyen, etc..

Betaalopties
Binnen deze betaalproviders zijn diverse betaalopties aan te sluiten. De meest gebruikte zijn iDEAL, Creditcard, Bankoverschrijving, PayPal. Zo biedt u de klanten het gemak om met hun favoriete betaaloptie te betalen.

Buitenlandse betaalopties
Maar ook buitenlandse betaalopties zijn mogelijk. Belgische bezoekers betalen veelal met Mister Cash. Zo bedient u dus zonder problemen ook internationale klanten.

Koppeling externe bedrijfssoftware
Er bestaat een kans dat u op dit moment al gebruik maakt van externe bedrijfssoftware. Bijvoorbeeld Exact, UNIT4, Blue Retail, AFAS, etc. De FXD software koppelen wij eenvoudig met deze pakketten, zodat u effectief blijft werken.

Het online klantenportaal van uw webshop biedt een aantal interessante voordelen:

Ordergeschiedenis en herhaal bestellingen
Klanten kunnen de volledige ordergeschiedenis bekijken, zodat ze bij een volgend bezoek eenvoudig een herhaalbestelling kunnen plaatsen.

Favorietenlijst
Bezoekers selecteren hun favoriete producten en slaan deze op. Een volgende bestelling is nog eenvoudiger en sneller gemaakt. 

Zoekfunctie
De zoekfunctie en slimme filters zorgen ervoor dat klanten sneller hun product vinden. Dit bespaart tijd en vergroot de kans op herhaal aankopen.

Staffelprijzen
Het is mogelijk om meerdere staffels aan te maken voor diverse klantengroepen. Er zal bijvoorbeeld een 'standaard' staffel zijn voor bezoekers zonder inlog. Daarnaast beheert u eenvoudig diverse staffels en kent u aan elke staffel een kortingspercentage toe. 
Gebruikers/klanten zijn vervolgens eenvoudig aan de juiste staffel te koppelen.

Meerdere locaties
Heeft u meerdere locaties met diverse voorraden? Dan is de FXD e-commerce software uitermate geschikt. Wij ondersteunen het werken met meerdere locaties en meerdere voorraden. Zodat ook uw online voorraad overeenkomt met de fysieke vooraad op uw locaties.