vorige
volgende

Maatwerk e-commerce software

Alles is mogelijk!

Bij maatwerk denken wij aan de perfecte e-commerce oplossing afgestemd op uw behoeftes en bedrijfsprocessen. Elke onderneming werkt op zijn/haar eigen manier. Wij willen u ontlasten in het onderhoud en beheer van uw webshop of online e-commerce systeem. Dit kan met onze gebruiksvriendelijke en betaalbare FXD software.

Enkele cases die bedrijfsprocessen van onze klanten hebben geoptimaliseerd:

Bekijk case 'maatwerk pakbonnen'
Bekijk case 'vooraad op meerdere locaties'
Bekijk case 'online bestellingen op locatie betalen'
Bekijk case 'retouren en reparatie module'

Het doorlopen van onderstaande stappenplan zorgt ervoor dat wij u de juiste oplossing aanbieden:

- Inventarisatie bedrijfsproces en wensen
- Opstellen van functioneel plan
- Implementeren van e-commerce software
- Toetsen en optimaliseren

U wilt een eigen unieke uitstraling voor uw webshop. Wij ontwerpen designs die ook geschikt zijn voor mobiele apparaten. Uw website is in uw huisstijl goed zichtbaar op computer, tablets en smartphones. 
Wij houden met de ontwerpen bovendien rekening met een optimale laadtijd en pagina-snelheid in zoekmachines.

Wilt u volledig beheer over uw eigen software hebben en bijvoorbeeld sparren over de optimale implementatie van een nieuwe functionaliteit? 
Wij graan graag met u om de tafel om tot de meeste praktische en efficiënte oplossing te komen.
Daarbij ontwikkelen wij onze software gericht op groei, mogelijkheid tot uitbreidingen en eenvoudige beheersbaarheid.

FXD software gaat verder waar Open Source software stopt.

Elke onderneming heeft een eigen werkwijze en specifieke bedrijfsprocessen.
Wij begrijpen dat het kleinste detail in de verwerking van bestellingen van grote invloed kan zijn op het volledige bedrijfsproces. Daarom optimaliseert FXD software het orderafhandelingsproces in alle systemen.

Met FXD e-commerce software werkt u efficiënter en bespaart u dus tijd en geld.
Tijd en geld die u kunt investeren in relevantere zaken.

Uitdaging:
De klant werkt met één centrale voorraad die fysiek in de winkel ligt. Dus webshop verkopen, worden ook vanuit de winkel afgehandeld.


Oplossing:
Voor de werknemers van deze winkel is er een interne pakbon ontwikkeld, waar o.a. de locatie van het product in de winkel aan is toegevoegd. Zo weet een medewerker het product snel te vinden.
Tevens wordt de voorraad aan de hand van deze pakbon bijgewerkt op de webshop, zodat altijd de juiste voorraad online staat.

Uitdaging:
De klant heeft meerdere fysieke locaties, echter is er één locatie van waaruit alle bestellingen worden verstuurd

Oplossing:
Dit betekent dat in de praktijk orders vanaf de vestigingen eerst naar de centrale locatie worden verstuurd. Vanuit daar worden de orders naar de consumenten verstuurd.
Er is een intern 'inkoop' / 'verzend advies' ontwikkeld dat deze producten gestroomlijnd naar de centrale locatie verstuurd.

Uitdaging:
De klant heeft een webshop en een fysieke winkel. Er kan via de webshop besteld worden, waarbij de consument kan kiezen voor contante betaling bij afhalen.

Oplossing:
De betalingen van de webshop orders werden niet in het systeem verwerkt. FXD zorgt ervoor dat deze betaling gekoppeld kan worden, zodat voorraad en gekoppelde betalingen juist zijn en de administratie op orde is. Een efficiënter proces en minder administratief werk.

Uitdaging:
De klant ontving veel vragen over retouren en reparaties. Deze werden handmatig verwerkt en niet digitaal geregistreerd. Dit kostte veel tijd en bovendien was de klant niet op de hoogte van de status.

Oplossing:
We hebben een module ontwikkeld waarbij de consument in de webshop kan inloggen in zijn account.
Hier kan een product of een order als retour of reparatie aangemeld worden.
De informatie stroom zorgt ervoor dat de webshop op de hoogte is van aankomende retouren.
Tevens is er nu geen administratief werk meer nodig om de retouren en reparaties aan te melden en te verwerken. Dit heeft het proces efficiënter gemaakt.